القائمة الرئيسية

الصفحات

اكبر وافضل شركة ربح (الشركة العملاقة clixsense )

هذه الشركة الغنيه عن التعريف شركه من شركات النخبه فى مجال ptc انها العملاقه clixsense التى تعمل من عام 2007 واحب ان اؤكد بأن الربح مضمون تماما من خلال هذه الشركه العملاقه تستطيع ان يصبح لك دخلا شهريا متميزاً. -سعر الضغطة 1 سنت -الحد الادنى للسحب 10$ وتتعامل مع كافة البنوك paypalو alertpayو Liberty Reserve -والمفاجاة ان علي كل ريفيرال او كل شخص يسجل تحتك هتاخد 10 سنت عمولة غير نسبتك من شغلهم هي 10% من قيمة كل اعلان وغير ان لو احد الريفيرالات تقدم بعضويته او اصبح premium member هتزيد عمولتك وتصبح 2$ اما عن طريقة العمل بها فهي سهلة جدا متوسط الإعلانات فى اليوم مش بتقل عن 10 إعلانات ده للعضوية العادية  وعلى فكرة عدد الريفالاتاللى ممكن يسجلو تحتك مفتوح وده من النادر لما تلقيه فى شركة تخيل لو انت سجل تحتك 100 بس وده مش صعب تخيل مكسبك هيبقى كام وعلى فكرة الشركة دى متصنفه من الشركات النخبة على مستوى العالم يعنى اطمن وسجل مجانا واربح كل يوم من خلال ضغطك على اعلانات الشركة  وده مش هياخد من وقتك اكتر من 10 دقايق فى اليوم الى جانب حجات تانية كتير هتعرفها من الشرح الأن شرح الشركة اضغط على البانر التالى للتسجيل  واتبع الشرح بالصور وبالتوفيق للجميع .





-اضغط على sign up كما بالصوره.

-ثم ادخل البيانات المطلوبه كما هو موضح بالصوره

بعد ذلك ستصلك رسالة على الإيميل بها كل بيانات حسابك التى ادخلتها لتسجيل الدخول للموقع. -اذهب مباشرتاً الى sign in لتسجيل الدخول وادخل البيانات المطلوبه كالـ username و الـ password كما هو موضح بالصوره.


-بعد تسجيل الدخول تجد الصفحة الخاصة بك فى الشركة بها كل البيانات والمعلومات الخاصة بحسابك. - اضغط على view ads للدخول الى صفحة الاعلانات كما هو موضح بالصوره.


دى الاعلانات اللى هتظهرلك اضغط على اى علان لفتحه كما بالصوره






دى الصفحه اللى هتظهرلك بعد كده اضغط على صورة القطة ليتم البدء بالعد
 

ولو عايز تجرب حظك ليك كل يوم 25 محاوله للربح ما بين 1 سنت الى 5 دولارات يوميا واقسم بالله انا اول يوم اجرب اموضوع ده كسبت واحد دولار


هل اعجبك الموضوع :
author-img
"علامة استفهام " نهتم بكل ما هو جديد فى عالم "التقنيية ،التكنولوجيا ،برامج الكمبيوتر،الاندرويد ،امن المعلومات،الربح من الانترنت،الربح من اليوتيوب ومن بلوجر ونصائح هامة للمبتدئين فى مجال الربح من الانترنت" الى بجانب الاهتمام بكثيراً من المجالات الاخرى التى تفيد الجميع .

تعليقات